Гарантійне технічне обслуговування від продавця «Інтертелеком»

1.   Гарантійне обслуговування здійснюється при виявленні недоліків, що виникли з вини виробника, протягом гарантійного терміну, встановленого в гарантійному талоні.

 

2.   При зверненні до сервісного центру власник обладнання повинен надати належним чином заповнений гарантійний талон (із зазначенням найменування і серійного номеру обладнання, дати придбання обладнання і гарантійного терміну, з печаткою торговельної організації і підписом продавця). У випадку втрати даного гарантійного талону, визнання його недійсним або надання гарантійного талону іншого зразка, безкоштовне сервісне обслуговування обладнання не здійснюється. Протягом гарантійного терміну експлуатації ремонт Виробу здійснюється за рахунок Продавця за умови дотримання Покупцем Правил експлуатації Виробу, встановлених Виробником. Запасні частини, що вийшли з ладу, після їх заміни є власністю Продавця.

 

3.   Гарантійні зобов’язання не поширюються на перераховані нижче приналежності, якщо їх заміна не передбачена конструкцією і не пов’язана з розбиранням Виробу:

 а) на АКБ (елемент живлення), МЗП, сполучені кабелі, перехідники, гарнітури (навушники);

 б) чохли, шнурки для переноски, документацію;

 в) носії інформації (диски з програмним забезпеченням);

 

4.   Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:

 а) якщо обладнання використовується в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;

 б) у випадку порушення правил і умов експлуатації, викладених в інструкції з експлуатації, в тому числі внаслідок впливу високих або низьких температур, високої вологості або запиленості, перепаду напруги в електромережі та інших зовнішніх факторів;

 в) якщо обладнання має сліди розкриття або спроби внесення змін до його конструкції або програмного забезпечення в тому числі ремонт в

неавторизованому сервісному центрі;

 г) якщо дефект викликаний дією нездоланих сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями власника або третіх осіб;

 д) якщо знайдені пошкодження викликані попаданням усередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;

 е) якщо дефект викликаний використанням аксесуарів, у т.ч. зарядних пристроїв, окрім оригінальних або рекомендованих фірмою-

виробником;

 ж) пошкодження пломб Виробника в пристроях або вузлах;

 з) пошкодження (зовнішнє та внутрішнє), викликане механічними діями чи ударом (перевантаження, тріщини, склоки, деформація матеріалів);

 и) подряпини поверхні, сколки, які виникли у процесі використання;

 к) затирання напилку у процесі природного зносу при використанні

 

5.   Власник обладнання за свій рахунок здійснює доставку обладнання до сервісного центру.

 

6.   Продавець, ні за яких умов, не несе відповідальності за будь-який збиток, шкоду, втрати (включаючи прямі збитки, упущену вигоду та інші, без виключення, випадки втрати прибутку, припинення ділової активності, втрати ділової інформації, або інші матеріальні та/або грошові втрати), пов’язані з використання або неможливістю використання придбаного Виробу.

 

7.   По необхідності замовлення запасних частин або комплектуючих, термін гарантійного ремонту може сягати 1 місяця.

______________________________________________________________________________________

 

- Ремонт термінала здійснюється впродовж 14 днів, або більше (до 45 днів) з Вашої згоди (згідно ст.8 п.9 Закону України "Про захист прав споживача").

- Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні ушкодження, які можуть бути виявлені у виробі при його технічному обслуговуванні, тестуванні і ремонті, виникли до прийому виробу в сервісний центр.

- При випадковому характері або періодичному прояві заявленого дефекту, початком роботи з його усунення вважається день його прояву в СЦ.

- Сервісний центр не несе відповідальності за можливу втрату даних у терміналі.

- Сервісний центр залишає за собою право зняття з гарантii терминала.

____________________________________________________________________________________

 

- Гарантійне обслуговування обладнання Інтертелеком здійснюється в сервісних центрах м.Одеса, вул. М.Арнаутська, 100

- Доставка обладнання в сервісний центр може здійснюватися за допомогою кур'єрської служби «Нова пошта» за рахунок абонента.

- У разі підтвердження гарантійного випадку і усунення несправності, доставка обладнання назад абоненту здійснюється за рахунок ТОВ «Інтертелеком».

- У разі зняття обладнання з гарантійного обслуговування, обладнання відправляється назад за рахунок абонента, незалежно від того, проведено ремонт на платній основі, чи ні.

 

З питань гарантійного обслуговування звертайтеся за телефоном:

094 400 44 00

_____________________________________________________________________________________

Повернення обладнання.

Товар належної якості може бути повернуто протягом 14-ті днів, згідно з Законом про захист прав споживачів, за умови збереження товарного вигляду (відсутності слідів експлуатаціі) та в повній комплектації. Доставка обладнання для оформлення повернення здійснюється за рахунок абонента.

* Зверніть увагу! Товари, придбані в інших продавців, не приймають у магазинах Інтертелеком. Щоб повернути такий товар або здійснити гарантійне обслуговування звертайтеся, будьласка, безпосередньо до продавця.